1402-12-05 21:22
488
0
88912
داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم در برنامه «نوبت انتخاب»:

قلیچلی: ظرفیت‌های اشتغال معادن آزادشهر تبدیل به فرصت نشده ‌است

داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامیان، آزادشهر و فندرسک با برشمردن چالش‌های منطقه گفت: معادن در منطقه آزادشهر و رامیان نه تنها به فرصت تبدیل نشده بلکه همچنان یک چالش اساسی است.

جواد قلیچلی در ویژه‌برنامه «نوبت انتخاب» پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: مشکلی که در منطقه آزادشهر و رامیان در حال حاضر وجود دارد بحران آب است، این منطقه در عین حال که از منابع آبی خوبی برخوردار است اما مردم با بحران آب مواجهه‌اند و دلیل اصلی آن به فقدان مدیریت آب برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه دومین چالش این منطقه بحث کشاورزی است، افزود: متاسفانه کشاورزی و حمایت از این بخش محدود به چند محصول خاص شده است البته در شیوه حمایتی نیز نقدهایی وجود دارد.

 داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامیان، آزادشهر و فندرسک بیان کرد: عدم توجه به سایر محصولات بخش کشاورزی باعث شده صاحبان این مشاغل در مضیقه قرار بگیرند، لازم است در حوزه باغداری، شیلات و دامداری نگاه ویژه‌ای به صاحبان این مشاغل شود.

قلیچلی گفت: از دیگر چالش‌هایی که منطقه آزادشهر و رامیان از آن رنج می‌برد بخش معدن است معادن در هر کشوری به عنوان یکی از فرصت‌های اشتغال محسوب می‌شود و یکی از پیشران‌های اقتصادی هستند اما در منطقه آزادشهر و رامیان این نعمت الهی نه تنها به فرصت تبدیل نشده بلکه همچنان یک چالش اساسی است.

وی بر لزوم تدوین شیوه‌نامه قانونگذاری و اصولی که بر اساس آن باید قوانین تصویب شود تاکید کرد و افزود: در گام اول نیاز است برخی قوانین اصلاح شوند قوانینی که در مجلس ارائه می‌شود باید مبتنی بر اساس منشورهایی باشد که شفاف و مبتنی بر نیازهای جامعه باشد.

داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامیان، آزادشهر و فندرسک بیان کرد: برخی قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود قابل نقد و محل اشکال هستند

قلیچلی گفت: همه ما واقف هستیم کشورمان با چالش‌های اقتصادی روبروست اما راه حل خروج از بحران و چالش‌های اقتصادی باید ببینیم کجاست آیا پشت کردن به صندوق‌های رای و قهر کردن آن می‌تواند راه حل این بحران باشد. ، قطعا خیر، راه حل عبور از مشکلات حضور در صحنه و میدان است.

وی افزود: هر کدام از ما به عنوان عضوی کوچک از این خانواده بزرگ باید سهم‌مان را به اندازه توان‌مان ادا کنیم باید به خاطر تغییر وضع موجود اقتصادی مردم در انتخابات شرکت کنند.

داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامیان، آزادشهر و فندرسک گفت: باور داریم که می‌شود تغییر و تحول ایجاد کرد و به سمت رشد و توسعه رفت که این مهم با انتخاب درست قابل تحقق است.

قلیچلی از مردم خواست پرشورتر از همیشه در عرصه انتخابات وارد میدان شوند و افزود: هر کدام از کاندیداها باید توانمندی خود را معرفی کنند تا مردم به عنوان شرکت‌کننده افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی با تانید بر اینکه انتخاب دقیق و مشارکت حداکثری منجر به تشکیل قوی مجلس قوی می‌شود، گفت: مجلس قوی نیازمند انتخاب چهره‌های متعهد و متخصص است.

داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامیان، آزادشهر و فندرسک افزود: برای اینکه بتوانیم از بحران‌های اقتصادی عبور کنیم باید به افراد متعهد و متخصص رای بدهیم.

قلیچلی ابراز امیدواری کرد ۱۱ اسفند مقدمه‌ای برای تحول در حوزه‌های اقتصادی باشد و گفت: شرکت در انتخابات و سهیم بودن در سرنوشت خودمان و کشورمان حقی است که بر گردن همه است و نباید از این حق خودمان را محروم کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.